Just to make you smile.blog

Because of your smile,you make life more beautiful

Leave a comment

 

 

Asalammualaikum w.b.t..

 

Salam 25 Ramadhan 1433H

Saya dah tukar theme blog saya.saya guna theme elmastudio.. yg best ada logo….he he he…logo budak menguap…tu sayalah tu…memanjang mengantuk…sampai kembang kempis hidung menahan menguap….tgk member2 sebelah rileks jer…x mengantuk langsung…apa rahsia diorg ?Nk tnya sogan…almaklumlah kita ni seniorita….dah 5 series pulak tu…tak divalah kalau tnya dia org…jatuhlah spender..oopss beep..jatuhlah ssaham kita kan….saham kita kena jaga..biar dia sentiasa naik…kan,kan..he he he…

 

Apo nak story hari ni?oh yes…bulan dua belas ni my niece..eh wah speaking plak…2 org nk kahwin…dh tiba masanya kan…so..masing2 ada tema sendiri..sorang temanya pink belacan yg sorg lagi tu warna peach dan pink….macam2lah..ni eden tongah poning kepalo nk cari baju kaler tu…kang dapek yg pink belacan x dapek cari kaler peach ado yg berkecil ati plak..tu yg I tak mau…I nak adil utk semua ..ok….kita kan auntie peberet diaorg….kena jaga title tu…yg jadi peroblem bila saya jumpa saya punya baju anak saya syasya pulak x ada ..bila jumpa syasya punya baju saya punya pulak x ada…begitulah sampai la ni x jumpa2 baju kaler pink belacan dan peach..sampai my driver…my asben lah tu boring jadi drebar hntar pi kedai sana sini…dah naik kematu kaki dia ikut kita org…tu belum cari tudung lagi…mcm2 gaya tudung ada…butterfly cut,halfmoon,butterfly campur halfmoon dan mcm2..harga pun boleh tahan…

ni nk flashback sikit…oh ya skrg ni ada istilah baru pulak..’throwback’…

Zaman saya kahwin dgn boipren saya.my asben lah..tak ade tema2 ..semua kaler ada…lagi meriah gitu kan…x pyah nk pening2 kepala cari baju…betul x? saya dan asben saya pakai baju kuning diraja…maklumlah jadi raja sehari…perasanlah tu …tapi famili semua pakai baju kaler rainbow…merah hijau kuning oren kelabu asap..sampai berpinar2 mata kita melihatnya…tapi tu 20 thn lopeh…skrg ni dah 2014…time have changed…nanti kalau syasya dan kamarul nanti x taulah mcmana ..lagi advance kot?

Ok…sebelum saya bye,bye…Salam Maal Hijrah 1436 buat semua…

Semuga Allah panjangkan umur kita, dimurahkan rezeki, sihat tubuh badan di tahun baru ini.

Berhijrahlah kearah kebaikan disetiap saat turun naiknya nafas kita.

Amin

asalammualaikum w.b.t

 

Author: anayusof

A mother to two adorable kids.Working in an engineering consultation firm. Masih baru dalam dunia blogging.Cantik tiada tapi manis ada..he,he,he

Leave a Reply

