Just to make you smile.blog

Because of your smile,you make life more beautiful

Salam 25 Ramadhan 1433H

Leave a comment

Asalammualaikum w.b.t..

Hari ini apa kata kita rileks2kan minda kita ni….Entri bawah ni saya ambil dari http://mynewshub.my.Bukannya apa kepala saya ni masih ting tong lagi ni…Mengantuk teramat sangat..dah nampak bulan bintang dah…

 

 

 

 

Kenapa ‘Spender’ Lelaki Dijual Dalam Kotak?

Kenapa seluar dalam lelaki biasanya dijual dalam kotak sedangkan panties perempuan pulak selalunya dijual longgok, berlipat atau bergantung?

Hurmm… kenape ye??

Korang nak tau??

Boleh tengok jawapannyer kat bawah….

‘First’ kita tengok macam mana orang perempuan memilih seluar dalam:

k

Sekarang kita tengok pulak macam mana orang lelaki memilih seluar dalam:

 

So, tu lah jawapannya… Hehehe…

 

Advertisements

Author: anayusof

A mother to two adorable kids.Working in an engineering consultation firm. Masih baru dalam dunia blogging.Cantik tiada tapi manis ada..he,he,he

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s