Just to make you smile.blog

Because of your smile,you make life more beautiful

Asalammualaikum w.b.t..

Leave a comment

Assalamu'alaikumRabu 4hb Januari 2012 bersamaan 17 Safar 1433…

Maaf ye sebab lambat update blog saya ni….(mana janji2 manis mu dulu,kata mau update tiap2 hari…la ni dah hari Rabu ..apa daa…)

blogging   Saya suka update blog saya

ok..ok…I yg bersalah,I lupa akan janji2 I dulu..I sebok ok..dan kalau tak sebok pun i akan buat2 sebok… you know..I ni kan org yg important aka VVIP dlm opis I ni…You tak kan tak tau….lagi pun I tak ada idea nak tulis…you know..I betul2 kering sekarang ni…ehwah…eh wah dah macam skrip drama TV plak….

ok,ok…rileks lah bro…mcm ni lah…minggu lepas saya sebok dgn urusan pendaftaran anak saya Kamarul di DAQWAH(DARUL QURAN WAL HADITH)di Taman Dato Ahmad Razali,Ampang.Dari jam 8.30 pagi hinggalah jam 3 ptg baru selesai semuanya…letih jugalah saya dibuatnya,,maklumlah dah warga emas…tapi bukan letih buat kerja pun tapi letih duduk…syukur Alhamdulillah…semuanya dah selesai dan kini anak saya dah jadi salah seorang pelajar di DAQWAH…semuga anak saya ni tabah dan kuat semangat sepanjang mengikuti pengajaian tahfiz nya disini…amin ya rabbal alamin…Sunyi plak bila Kamarul tak ada….yalah punchbag utk marah2 dah tak ada…penolong angkat kain baju,buang sampah,bagi kucing makan dah duduk asrama….tapi kalau saya terpandang botol kicap dan telur mata mesti saya teringatkan Kamrul,makanan feveret dia ni…kdg2 rasa cam nak nangis aje tapi saya kontrol takut anak saya Syasya nampak…kalau dia nampak saya cry hu,hu…satu blok boleh dgr dia jerit….(control macholah kunun..)
dan Syasya bila abang dia tak ada mulalah buat perangai,tak boleh salah sikit,nangisnya ya Allah mcm kena dera..gerraammmnya saya…kesian jugak kan,,,sebelum ni ada kawan sekarang dah tinggal sorang2..tapi yg bestnya dah tak ada rebut2 nak main laptop atau PSP…skrang ni Syasya yg monopoli semuanya..he,he,he…

Kamarul’s Favourite…

Author: anayusof

A mother to two adorable kids.Working in an engineering consultation firm. Masih baru dalam dunia blogging.Cantik tiada tapi manis ada..he,he,he

Leave a Reply

