Just to make you smile.blog

Because of your smile,you make life more beautiful

Leave a comment

Asalammualaikum w.b.t….

Apa khabar semua my followers?

Isshh…mcm lah ada followers..perasannyer…nyampah I…minta maaf byk2nyer…sorilah darling,marling…eh maling pulak..eh gimana ni dong….mesti ada yg tertanya2 kan…kalau adalah..mana pergi selama ni?..dah merajuk ke?Jawapan yg biase kita dgr..tak merajuk pun cuma bz memanjang…nampak benor menipunyer…he,he,he…actually kan sebenarnya I ni malas tahap gaban nak tulis kat blog I yg cun melecun ni…tambah pulak idea ni asyik koring yo…walaupun tiap2 hari hujan sampai KL banjir…kadang2 tu mcm lupa plak yg kita ni ada blog….asyik baco blog oghang yo…blog sendiri dianaktirikan…ish,ish,ish…tak patut…tak patut…


Yolah,sojak bulan Januari kata kau..tak tulis sampai la ni…kan lama tu….dah lama giler tu…kata budak2 skrg…
Ni dah masuk bulan Disember hah…Dah sebelas bulan blog ni sunyi sopi.Kalau ada baby dah boleh jalan dah..apa tak nya..minggu dopan hari Jadi saya…yg ke…ehem,ehem…org kata umur ni bagi orang perempuan sensitif…betul ke…betul lah kut…cam saya ni…kalau orang tanya umur brapa skrg?

ish,ish…cer teka…cer teka..mcm2 nombor yg diaorang berikan…suka hati kau lah labu nak letak berapa…ada aku kesah?he,he,he….asalkan aku bahagia …

Alhamdulillah..syukur pada Allah atas segala kurniaanNya…

Syukur Allah pinjamkan 1hari lagi usia n dunia.Semuga hari ini yg terbaik n seandainya dimatikan semuga dalam iman n taqwa.amin…

Insyallah…saya akan cuba update blog ni…doa2kan lah ya…
Kpd pengunjung2 blog saya ni,terima kasih banyak2 sebab sudi menjenguk ke blog saya yg tak seberapa ni…
Luv U…muaahh….cup…cap..cup…macam2 bunyi ada…adios amigos…

Author: anayusof

A mother to two adorable kids.Working in an engineering consultation firm. Masih baru dalam dunia blogging.Cantik tiada tapi manis ada..he,he,he

Leave a Reply

