Just to make you smile.blog

Because of your smile,you make life more beautiful

Leave a comment

Halluu.cik,kedai  dah tutup ke apa ni?Lama tak bukak?Dah bangkrap ke?Ayoyo…manyak susahlah ni macam….sudah sebulan tutup?Merajuk ka?Tengok..itu lebah labah pun sudah buat dia punya rumah….tiap2 kali saya datang sini…kedai tutup jugak…..tak bestlah ini macam..nanti pelanggan lari tau….
Halluu…aci..Memanglah sudah hampir nak bangkrap…bangkrap idea…he,he,he…

Cartoon of a Man with No Idea

Manyak sebuklah aci sejak sekolah bukak dulu…..uruskan persekolahan anak2..tambah2 pulak anak saya yang sulung tu dah berhenti sekolah kebangsaan ,masuk sekolah Tahfiz..tak sempat nak bukak kedai…lagi pun keroje opis byk sesangat….tak monang tangan kito dibueknyo…alamak aci…manyak2 sori…bahasa pun sudah campur2.,harap aci faham ya…Faham tak ni Aci?tulah  masa kecik2 dulu tak nak blajar betul2…


Salam,semua…..I’m back…..

Author: anayusof

A mother to two adorable kids.Working in an engineering consultation firm. Masih baru dalam dunia blogging.Cantik tiada tapi manis ada..he,he,he

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s