Just to make you smile.blog

Because of your smile,you make life more beautiful

Leave a comment

Pagi tadi saya terlewat bangun…punyalah kelam kelibut saya dibuatnya…tu pun saya terjaga bila kedengaran sayup2 azan subuh…biasenye saya bangun jam 5 pagi ialah nak masak utk anak saya Kamarul …tapi pagi tadi saya lewat,…sebaik aje lepas solat subuh….hah kau…. macam lipas kudunglah saya buat kerje

how to get rid of cockroaches

….sib baiklah resepi pagi tadi simple2 aje..pakai satu kuali aje,kuali tu pulak tak payah basuh….mula2 goreng telur mata kerbau…(mata kerbau ke mata lembu !!)ish.ish…feveret anak saya tu..kalau makan dkt mana2,telur mata kena ada..begitu juga dgn anak saya Syasya…lepas goreng telur,goreng sayur,lepas tu buat sambal tumis ikan bilis..simple tapi sedap….sib baiklah sebelum masuk beradu,saya dah plan nak masak ape pagi tadi…kalau tak,mau berpusing otak nak pikir nak masak menu apa….Pada suri2 rumah yang terlebih tidur atau kesiangan,masaklah resepi saya tadi….ringkas…janji ada lauk nak makan…takkan nak bagi anak saya makan telur mata kerbau dengan kicap..kesian dia…

Author: anayusof

A mother to two adorable kids.Working in an engineering consultation firm. Masih baru dalam dunia blogging.Cantik tiada tapi manis ada..he,he,he

Leave a Reply

