Just to make you smile.blog

Because of your smile,you make life more beautiful

salam..

Leave a comment

Asalammualaikum w.b.t…-

orkut scraps

orkut scraps

Pe kabar semua?HArapan saya semuanya sihat walafiat ….syukur Alhamdulillah…

eh…dah berapa hari saya tak update blog ni…yalah sejak hari Jumaat lepas…oh ya…tahniah le pada pasukan bolasepak Kelantan yang akhirnye…hu,hu,hu…berjaya membawa balik Piala Malysia…kepada pasukan N9,jgn sedey ya…cubo laie tahun dopan..eh..macam pernah dengar ayat ni..tapi di mana ya???Sedey dan kecewa juga bila tengok pasukan N9 kalah malam tu….tapi..nak buek camno…bola tu kan bulat…adat permainan..ada kalah,ada menang…kan,kan,kan….takpelah tahun depan kan ada lagi…insyallah,kita akan bawa balik Piala Malaysia ke N9…pada Wan Jamk,jgn berputus asa..cuba lagi tahun depan…dan jangan nangis ye..orang tua kalau nangis,buruk bebenor rupenye…he,he,he…

en,kenapa letak gambar kucing dkt bawah ni?Nak tau…nilah pendatang tanpa izin..kucing ni tiba2 aje ada depan pintu rumah saya…dah 2 ekor kucing tanpa izin ni ada dirumah saya…jgn pihak imigresen datang tangkap saya udah ler….saya pun tak tau kenapa kucing2 ni suka datang rumah sya…agaksayalah mungkin kucing2 ni tau yangg asben saya ni suka pada kucing…pantang tengk kucing berdahi licin sikit mula lah nak bagi makan,tak kiralah kucing tu dah tua ke,remaja ke atau masih kecik lagi…kesian kata asben saya…kalau kita tak makan apa rasanya…mengigil kepala lutut kita kalau berjalan…at least kita ada banyak sumber nak makan…berbeza dgn kucing…cuma harap belas ehsan manusia..kalau ada,adalah,kalau tak ada..kelaparanlah jawapnya..betul jugak cakap asben saya ni.hai…bertuahnye saya berasbenkan asben saya ni..hu,hu,hu…Cuba tengok foto2 dibawah tu…nampak tak apa yang uniknye yg ada pada kucing ni?cuba perhati betul2?nampak tak murid2?Ha..betul..warna mata dia…satu biru satu kuning,unik kan….tu sebabnya asben saya jatuh cinta dgn kucing ni…takpelah,nak jelez mendenya…kucing aje maa…bukan makwe…

Advertisements

Author: anayusof

A mother to two adorable kids.Working in an engineering consultation firm. Masih baru dalam dunia blogging.Cantik tiada tapi manis ada..he,he,he

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s