Just to make you smile.blog

Because of your smile,you make life more beautiful

Dah tua dah…

Leave a comment

Salam,
Dah hari khamis ari ni…sekejapkan masa berlalu….seronok bila tiba akhir bulan..yalah …dapat gaji selepas berminggu2 bekerja…syukur Alhamdulillah…atas rezeki yang dikurnia Nya..Hem,,,nak tulis apa ya….let me think..well…kadang2 saya terpikir adakah saya ni nampak tua sangat sampai budak cashier di Guardian panggil saya makcik pagi tadi…aduyai….dah tua saya….mana tak tua nye..umur pun dah nak dkt ssenja…ada ke muka saya ni dah berkedut2?atau mata budak cashier tu yg kabur?…ish,ish…kenapa?tak percaya?..tapi saya tak kesah..orang nak panggil saya makcik ke nenek..panggil le asalkan mereka bahagia..bak kata Azwan Ali…ada aku kisah??(tapi dlm hati…ada kisah beb!!!)..tapi kalau ada sesape  panggil saya kakak atau adik ke…macam bunga kembang semangkuklah saya….jalan pun dah macam tak jalan..rasa macam berjalan atas angin…he,he,he…Bersyukur saya…Syukur Alhamdulillah….
Saya rasa saya ni je yang perasan saya masih muda lagi…kadang2  saya akan panggil seseorang tu dgn panggilan abang ke atau kakak ke..padahal mungkin orang tu umurnya sama atau lebih muda dari saya….tak pe kot sebagai tanda kita menghormati dia…betul tak?(ayat penyedap rasa)
Oklah,kepada yang berumur hampir2 senja tu…ni ada n3 untuk anda termasuklah saya ni..Minah Perasan…he,he,he..

 

Old man fails at using the escalator

This old man is hilarious when he attempts to go up an escalator.

Old Lady Driving a Car in Ferris Bueller’s Day Off

The LiveJournal community called Oh No They Didn’t did a nice writeup today on the cast of the classic movie, Ferris Bueller’s Day Off. Included was this animated GIF of the funniest old lady from the 80’s.

old lady driving a car

Author: anayusof

A mother to two adorable kids.Working in an engineering consultation firm. Masih baru dalam dunia blogging.Cantik tiada tapi manis ada..he,he,he

Leave a Reply

