Just to make you smile.blog

Because of your smile,you make life more beautiful

Hoben jang….

Leave a comment

Salam,
Tidak terlewat rasanya utk saya mengucapkan setinggi tahniah pada psukan N9 yang berjaya ke peringkat akhir piala Malaysia sabtu ni di Bkt Jalil…tahniah…nampaknya macam perlawanan ulangan plak..yalah tahun lepas pasukan yg sama jugak,dan N9 berjaya membawa balik piala Malaysia…tahun ni sape plak yang akan bawa balik piala tu?Insyallah…pasukan N9…Hoben Jang Hoben….kekalkan prestasi cemerlang anda…..tak sabar rasanya nak menonton perlawanan ni…Apa pendapat anda ya? Kelantan atau N9?sama2lah kita tunggu dan lihat….Jangan ada kes bakar membakar kerusi sudah le….semangat kesukanan kena ada beb…kalah menang  tu kan dah adat perlawanan..pada pasukan yang menang tahniahlah diucapkan dan pada yang kalah tu,cubo laei tahun dopan…eh..bunyi mcm pasukan N9 nak kalah ni…oh no….tu cuma salah teknik aje..sepatutnya bunyinya macam ni”Pade pasukan yang kaloh tu,cube lagi taun depe….ni baru betul…he,he,he…

Advertisements

Author: anayusof

A mother to two adorable kids.Working in an engineering consultation firm. Masih baru dalam dunia blogging.Cantik tiada tapi manis ada..he,he,he

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s