Just to make you smile.blog

Because of your smile,you make life more beautiful

Leave a comment

Assalammualaikum..w..b.t..

Semalam saya dapat surat cinta dari sekolah anak saya Kamarul..Aik…surat apa ni…nak bagi hadiah ke..atau dapat cabutan bertuah….

Maka dgn terketar2 suami saya pun membuka surat tu…hah kau…surat cabutan bertuah ape bende nya..ni surat suruh jumpa guru disiplin!!!!…

Apa?Guru disiplin?apa pulak yang anak saya buat sampai kena jumpa guru disiplin ni?…Kedarjahan darah saya mulalah nak naik….berasap jugaklah telinga dan idung dibueknyo..

oh rupa2nya anak saya selalu tak pi sekolah…sejak bulan Januari sampai bulan sembilan selama 14 hari tak pi sekolah…ish,ish,ish…ingatkan apa bendanye…tapi semuanya dlm pengetahuan saya…apa tak nye,kalau saya tak pi kerja,anak saya pun tak pi sekolah…(ish,..takan ikut mama dia kut?suka cuti he,he,he)

Sebab saya ke anak saya dikenakan tindakan disiplin?…kesiannya anak saya…yg dia dok ikut saya buat hape…kan dah dapat surat cinta…tapi Kamarul anak yang baik…tiap2 kali dia nak kesekolah dia akan talipon saya minta izin…”ma,nak pergi sekolah dah ni”Dari dulu sampai lah sekarang,itulah rutin dia tiap2 kali sebelum keluar rumah…

 

Bila fikir2kan sampai saya tak tau nak bagi reason apa pada guru kenapa anak saya tak pi sekolah ?Takkan nak tipu kut?tak baek tau…

tapi betul ke ada tipu sunat?…hm,hmmm,hmm….

Alhamdulillah,nasib baek saya tak dapat surat cinta dari ofis saya…..

 

 

 

Advertisements

Author: anayusof

A mother to two adorable kids.Working in an engineering consultation firm. Masih baru dalam dunia blogging.Cantik tiada tapi manis ada..he,he,he

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s