Just to make you smile.blog

Because of your smile,you make life more beautiful

Leave a comment

-Salam,

Alhamdulillah,kami selamat kembali dari percutian kami di Bukit Merah.Walaupun perjalanannya agak jauh,tapi kami rasa seronok sangat..

Kegigilan kepala lutut saya masih terasa lagi..Almaklumlah dah berumur…Saya tengok anak2 saya masih segar lagi….Tak ada nampak kepenatan diwajah2 mereka…Kanak2 lagi katakan…besoknya boleh mereka ajak saya pi Sogo…ingat mama ni bank duit ke?????????Naluri anak2…penat tolak belakang,yg penting hepi n enjoy…..(aik…tak sedap plak bunyi ayat ni…!!!!).Anyway sejak balik bercuti ni idea pun sama bercuti,apa kata kita layan gambar2 dibawah ni…

Joommm……layanzzz……………………..

Ni dkt swimming pool hotel kami...suria apartment....ingatkan nak merasa mandi manda disini tapi masa tak cukup...

Masing2 kepenatan selepas seharian mandi di waterpark.Yang baju oren tu dan the only bunga ros tu adalah anak2 saya.Yang dua orang lagi tu cucu2 saya,anak kepada anak buah saya,Nenek diaorang tu kakak saya yng sulung

Suria Service Apartment…Bukit Merah Laketown Resort

SAlah satu buaya di Ecopark...besar betul..tapi kesian,tempat kurungannya kecik aje...buaya,buaya,nasib kamulah buaya...

Ni Iguana...lidah dia asyik terjelir aje...takot saya dibuatnye....

Sekumpulan genuie pig atau tikus belanda…

2 ekor anak arnab....rasa macam nak bawa balik aje....

Sedang tengok rusa tu,

Ikan Japanese Carp yang terdpt di Ecopark...cantek dan besar..

Laa…anak sape ni…nilah Farish Naufal,anak cucu saudara saya,lahir tak cukup bulan,tu sobab badan dia kecik je..tapi aktif,Alhamdulillah

gambar2 diatas saya kecikkan jadi satu album...

Insyallah,kebanyakan gambar2 ni saya ambil di Ecopark,Insyallah saya akan upload gambar Di Waterpark dan Pulau orang Utan…tunggu,,,

Author: anayusof

A mother to two adorable kids.Working in an engineering consultation firm. Masih baru dalam dunia blogging.Cantik tiada tapi manis ada..he,he,he

Leave a Reply

