Just to make you smile.blog

Because of your smile,you make life more beautiful

Leave a comment

Salam,
Dalam diam2 dah 3 hari saya tak update blog ni…Rasa malas pulak..hem,,,,oh ya..anda pernah bermimpi tak?tak kiralah mimpi jumpa hantu ke,mimpi pergi melancong ketempat2 yg ganjil ke,mimpi jumpa artis ke …semalam saya bermimpi .So what?eh wah..speaking London plak..Dalam mimpi tu saya tidur dan bermimpi ..maknanya .mimpi atas mimpi.Pening jugak kepala memikirkannya..dalam mimpi atas mimpi tu saya bermimpi dunia sedang menghadapi zaman kehancurannya..dgn kata lain kiamat telah berlaku…dunia berada dlm gelap gelita..tak ada cahaya bulan dan matahari….keadaan kucar kacir dimana2…manusia tertanya2 apa yang telah berkau…kemudian saya pandang atas dan kelihatan langit sedikit demi sedikit terbuka atau terbelah..maka taulah saya bahawa kiamat telah tiba…saya menjerit2 menyuruh orang disekeliling saya mengucap 2 kalimah syahadah..minta ampun dan bertaubat….keadaan masa tu tak dapat saya gambarkan..takutnya saya bila tengok langit tiba2 berlipat,masing2 membawa haluan masing2,dan …tiba2 saya tersedar…astarghfirullahalazim saya bermimpi rupanya….mcam real….terasa berdebar2 lagi dada saya bila saya terjaga….Ya Allah,tu baru mimpi,kalau betul2 ….tak dapat saya nak bayangkan keadaan masa tu…..timbul ketakutan dan keinsafan dlm diri saya dan apakah makna mimpi saya tu…bila tengok jam baru kul 12.30 malam…

Author: anayusof

A mother to two adorable kids.Working in an engineering consultation firm. Masih baru dalam dunia blogging.Cantik tiada tapi manis ada..he,he,he

Leave a Reply

