Just to make you smile.blog

Because of your smile,you make life more beautiful

salam

Leave a comment

Salam,

Semoga dirahmati Allah di mana jua kita berada.Syukur padaNya ,kita masih bernafas hari ini.

Ish…best plak dengar lagu2 Dari Arwah Michael Jackson-Smooth Criminal dan Thriller dari radio .Dah berapa lama arwah meninggal ya? Tiba2 hari ini radio memutar lagu2nya.Apa2 pun saya nak layanzz…lagu2 Michael…

Oklah dah hari Khamis hari ini.Tak sabar rasanya nak bercuti ni sempena Tahun Baru Cina.Ofis saya cuti satu minggu.Nak pi jalan2 cari makan dokek mano yo?Balik kg lagi best rasa nya.Lama jugak tak balik kampung.Apa kabar kg ku ..Rindu plak.

Oklah kampungku ‘ere I come….

Sebenarnya saya tak ada idea nak tulis hari ini.Kering idea plak hari ini.Tengok dlm paper tak ada cerita menarik.Dlam Hmetro,kisah orang yang mengamal ajaran sesat,kalau semalam saya ada entri pasal diari eseorang ibu yang kehilangan bayinya,hari ini keluar berita orang buang bayi.Hai,tak taulah manusia jenis apa mereka ni,Binatang pun tau sayang anak,inikan manusia yg dikurniakan Allah dgn akal fikiran…nauzubillah…
Islam tu indah dan lengkap ajarannya tapi masih ada yg mengamalkan ajaran2 yang jelas bertentangan dgn ajaran Islam sebenarnya.Saya ni bukanlah warak orangnya tapi saya masih boleh membezakan yang mana betul dan yang mana salah.Insyallah..Semoga saya,keluarga saya dan semua umat Islam dijauhi dari kesesatan ini.
Oklah,apa kata kita rileks minda kita,kita tonton video2 kelakar ni.Joomm…layanzz………….
Eh..macamana tulisan saya ada kotak merah ni…apa yang saya dah buat?Misteri..misteri….

Author: anayusof

A mother to two adorable kids.Working in an engineering consultation firm. Masih baru dalam dunia blogging.Cantik tiada tapi manis ada..he,he,he

Leave a Reply

