Just to make you smile.blog

Because of your smile,you make life more beautiful

Leave a comment

Salam, tak sihat pulak hari ini.Kepala terasa berdenyut2.Kenapa kita skit kepala ya?Mesti ada sebab2nya.Mungkin saya kurang tidur kut kerana memikirkan masalah negara sekarang..eh wah…macam Najib pulak.Atau mungkin ada kaitan dgn mata saya ni yang kabur ni…nak buat cermin mata malas pulak..nilah akibatnya…adui.. Sick_Ill_Iranian_Cold.jpg image by eyeranian Doa2kanlah saya sihat ya…amin.. Memandangkan saya ni tengah sakit kepala ,idea pulak tak ada,apa kata kita tengok gambar2 menarik dan lucu dibawah ni…insyallah sakit kepala akan berkurangan atau menjadi semakin teruk..he,he,he Baby Will Get Revenge funny picture

Ni yang bengang dibuatnya..Main acah2 pulak.Mentang2 kita ni kocik,kiut miut lagi ,dia main-main pulak.Muka hensem tak pe jugak.Ni muka macam air soya yang dah nak masam…geramnye….

Great Parenting funny picture

Ni apahal pulak ni?Kalau ya pun sayang kan anak,takkan macam ni…bapak macam ni pun ada didunia fana ni…

Rarwz funny picture

Ni satu hal….yang pi masuk dalam tu sape suruh….sape mak bapak budak ni…sekarang sape yang susah..mak bapak dia jugak yang susah…

Too Sexy! funny picture

Apa pandang2?Ada hutang ka???

Ut Oh funny picture

Kalau ya pun nak amik gambor,janganlah dokek sangat,sampai naik juling mata aku dibuek nyo..Jauhlah sikit..

Kitty Chomper funny picture

Ni apa hal pulak?kesian kucing tu…menahan kesakitan…ish…ish…Seatbelt Fail funny picture

Adoi hai…kenapalah zalim sangat ni?Belilah kerusi utk baby…kan lebih selamat..takkan miskin sangat kot…

Advertisements

Author: anayusof

A mother to two adorable kids.Working in an engineering consultation firm. Masih baru dalam dunia blogging.Cantik tiada tapi manis ada..he,he,he

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s