Just to make you smile.blog

Because of your smile,you make life more beautiful

Kereta..oh..kereta….

Leave a comment

perodua-alza-advanced-2perodua-alza-advanced-1

Perodua Alza yang baru dilancarkan.Menarik bukan?..Dan dibawah pulak proton Exora.Menarik jugak.

tak tau yang mana jadi pilihan…

Proton ExoraProton Exora Prime

Dan di bawah ni koleksi kereta2 idaman saya….he,he,he….setakat beli  lambang mercedez atau volkswagon tu masih mampu lagi le…

mercedes-benz-slr-mclaren.jpg mercedes image by hurness0123

 

Dan dibawah ni lah kereta kesayangan saya dari dulu ,kini dan selama2nya….muaahh….cayang gitu..

(tapi kereta dibawah bukan kereta saya…tapi seakan2 kereta saya…he,he,he..asalkan boleh jalan..kira oklah…)Banyak jasanya pada saya dan keluarga..

Bila nak pindah rumah dulu,kereta saya dah jadi macam lori pulak….selagi barang boleh sumbat,sumbat ajelah sampai terangkat cermin belakang.

Kesian kereta.Kalau dikawasan rumah saya,saya rasa kereta saya nilah yang paling veteran….lain semua masih muda belia,….he,he,he

tak kisahlah….Cantik tak?

Author: anayusof

A mother to two adorable kids.Working in an engineering consultation firm. Masih baru dalam dunia blogging.Cantik tiada tapi manis ada..he,he,he

Leave a Reply

