Just to make you smile.blog

Because of your smile,you make life more beautiful

Selamat Hari Jadi Syasya..

Leave a comment



Hari ini hari jadi Syasya yang ke 7.Baru 7 tahun didunia ni..Panjang lagi perjalanan anak saya ni lagi.

Semalam bertempat dirumah adik saya diKelana Jaya,saya mengadakan sambutan hari jadi Syasya.Semua adik beradik saya hadir.Lagipun semalam kebetulan kakak saya juga akan berangkat ke Tanah suci Mekah. 2 in 1 lah orang kata.

Saya beli kek hari jadi..ni mesti ada.kalau tak ada bukan sambutan hari jadi namanya…hai..macam2…tempah kuih dua tiga jenis dan mee kari.

Lepas tu seperti kelaziman lagu hepi besdey digantikan dgn lagu lebih islamik.’Allah selamatkan kamu’..Kemudian acara makan berlangsung dlm suasana hingar bingar tapi meriah gitu..

Mama doakan semoga Syasya berjaya dunia akhirat dan menjadi seorang anak yang solehah…amin…

Hadiah dari saya dan suami seperti biasa patung feveret Syasya iaitu Barbie….

Anak saya Kamarul beritahu saya hari jadi dia tak ada sambutan pun. Eh!ya ke?Lupa pulak saya tapi saya dan suami belikan dia henpon..harganya lebih mahal dari patung Syasya.Insyaallah..tahun depan mama celebrate hari jadi kamarul..janganlan jelez ya……

Author: anayusof

A mother to two adorable kids.Working in an engineering consultation firm. Masih baru dalam dunia blogging.Cantik tiada tapi manis ada..he,he,he

Leave a Reply

