Just to make you smile.blog

Because of your smile,you make life more beautiful

Cara menguatkan bayi…..

Leave a comment

 

Salam.
hari ini saya nak tunjukan pada tuan2 dan puan sekelian bagaimana caranya masyarakat India dinegara India sinun
melatih bayi2 mereka menjadi sihat dan kuat.
huarghhh..ngantuklah pulak….adui hai….
Bila dah menonton youtube ni jangan memandai2 nak cuba pulak.Nanti jadi kes lain Haru biru dibuatnya.
Kejam tak pada pendapat you all semua? Saya tengok bayi2 tu rileks aje.Tak ada takut atau menangis.
Kalau sayalah jangan kata nak baling bayi kita nak timang tinggi2 pun takut.Ini kan pulak nak baling dari
bangunan tinggi.Agaknya bergetar jug otak budak2 tu. Isshhh…isshhh….macam-macam…Agak2 bila budak2 tu dah
besar dia jadi kuat atau takut….nak glamer sikit budak2 tu jadi trauma …Buatnya masa tengah baling tu bayi tu terkena
dinding bangunan tu….tak ke niaya…..
Yang bestnya yang tunggu dibwah tu semua lelaki.Yang perempuannya tak berani nak tengok kot.
Cuba kalau kita suruh mereka terjun,ada berani ka?
Hai…donia…donia…..

 

 

Advertisements

Author: anayusof

A mother to two adorable kids.Working in an engineering consultation firm. Masih baru dalam dunia blogging.Cantik tiada tapi manis ada..he,he,he

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s