Just to make you smile.blog

Because of your smile,you make life more beautiful

ATM..ATM….

Leave a comment

Salam,

Lunch tadi saya pergi kesebuah balai polos polos pulak,polis ,nak buat repot pasal duit saya hilang di mesin atm sebuah bank .Nama bank tu biarlah rahsia….lepas buat repot,saya hantar pulak salinan report saya tu ke bank dot…dot..dot…Sekarang saya kena tunggu siasatan dari bank tu…Dah masuk 2 minggu lebih saya buat report dekat bank tu namun tak ada apa2 tindakan diambil.Kecewa juga…sebab saya dah jadi customer bank tu dah nak dkt 17 tahun…mula2 saya kerja diofis saya ni…

Dugaan Allah buat saya.Dan saya berdoa semoga saya dpt kembali duit saya tu…Tapi risau jugak mana taukan saya lupa yang saya yang ambil duit tu…Tapi hati kecil saya tetap mengatakan duit saya tu dah dikebas orang..buat belanja Raya…Wah..belanja sakanlah orang tu…Ada jugak orang macam ni ya….Bank tu bukanlah bank kepala harimau tapi bank…H….cuba teka….Dan mereka yang ambil duit saya tu mesti yang terlebih celik IT. Hinggakan kad ATM yang ada ciri2 keselamatan canggih pun boleh dihacked…..Sapelah mamat tu ya…Kalau orang Islam ,bawa2lah bertobat…

See full size image

Author: anayusof

A mother to two adorable kids.Working in an engineering consultation firm. Masih baru dalam dunia blogging.Cantik tiada tapi manis ada..he,he,he

Leave a Reply

