Just to make you smile.blog

Because of your smile,you make life more beautiful

Leave a comment

Salam,Alhamdullillah..dah hari Khamis hari ini.Panjang umur kita.Wah,selepas berhari2 nak masukkan widget live traffic dalam blog ini,akhirnya hari ini tepat ham 2.40 petang saya berjaya juga..Gembira bukan kepalang..maklumlah satu kemajuan buat diri saya ni. tapi bila tengok widget ni nak tergelak pun ada.Apa taknya tak ada traffic langsung..he,he,he…..tak kisahlah tu yang penting ada widget ni.Nampak macam menariklah blog saya ni…Bila buka blog2 lain,tengok diaorang punya live traffic,punyalah kagumnya saya.Ada tu dari seluruh dunia….cayalah….Macam blog saya ni jangan kata dari USA,dari KL pun tarak….Sedih juga..muaahh…takpe sabau ajelah…

Buat anak saudara saya,tahniah kerana berjaya  dapat kerja diTM.Mesti tak tidur malam maklumlah ……cukup bulan boleh belanja…

dapat kerja dengan TM…
Author: anayusof

A mother to two adorable kids.Working in an engineering consultation firm. Masih baru dalam dunia blogging.Cantik tiada tapi manis ada..he,he,he

Leave a Reply

