Just to make you smile.blog

Because of your smile,you make life more beautiful

Salam Aidil Fitri

Leave a comment

Assallammualaikum w.b.t….

Syukur saya diberi kesempatan oleh Allah s,w.t utk menulis lagi di blog saya ni.Agak lama juga saya tak mengupdate blog ni.Almaklumlah kesihatan saya

yang tidak mengizinkan.Walaubagaimanapun Syukur Alhamdulillah,sakit paru2 saya beransur2 pulih dan semalam merupakan hari pertama saya memulakan

tugas saya selepas 2 bulan saya bercuti. Yalah sebelum Bulan Ramadhan lagi saya dah cuti hinggalah 11 Syawal..Dapatlah saya menghabiskan masa 2 bulan tu dengan anak2 saya.Menguruskan persekolahan mereka dan sebagainya.Rasa seronok tak boleh nak cakap.Peluang keemasan ni tak boleh saya sia2kan.

Macamana dengan sambutan Aidil Fitri? Buat diri saya ,saya menyambutnya ala sederhana sahaja.Tak ada persiapan apa2 kecuali utk anak2 saya. Persiapan utk

mereka tidak saya lupakan supaya mereka dapat merayakan Aidil Fitri bersama2 dgn sepupu2 mereka.Terhibur jugak hati saya bila melihat anak2 saya bergembira sakan.

Lebih2 lagi bila tiba sesi memberi duit Raya. Bagai nak terangkat bumbung rumah pusaka arwah ibubapa saya dikampung dek keriuhan suara anak2 dan orang2 tua.

Walaupun ada yang bagi ciput,tu pun dah syukur Alhamdulillah.Murah rezeki .

Oklah masih tidak terlewat utk saya mengucapkan Selamat Hari Raya Aidil fitri.Bulan Syawal satu bulan kan.Kalau ada tulisan2 saya yang menyentuh hati kecil anda,sepuluh jari saya susun memohon kemaafan. Duit Raya tak ada ke?…


Advertisements

Author: anayusof

A mother to two adorable kids.Working in an engineering consultation firm. Masih baru dalam dunia blogging.Cantik tiada tapi manis ada..he,he,he

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s