Just to make you smile.blog

Because of your smile,you make life more beautiful

Jom..layann..video

Leave a comment

Salam semua,semoga hari ini merupakan hari yang paling bahagia buat kita semua.Insyallah.

Sejak dua menjak ni rasa kurang sihat pulak badan ni.Terasa sengal disana sini.

di tambah dengan kesakitan dibahagian belakang saya.Tapi Alhamdullillah,saya masih ada kekuayan kekuatan utk pergi bekerja.

Kalau boleh saya nak duduk berehat dirumah. Nak kata rehat 100 persen tu tak adalah.Tapi kalau duduk dirumah boleh jugak kita baring2.

Meluruskan urat saraf ni.Maklumlah umur pun dah nak dekat senja.Bak kata Dr.Fazillah Kamsah dalam satu rancangan TV,’remaja purba.”

Isshh…isshh..ada ke remaja purba…he,he,he….

Bila dah sakit satu badan tu,idea nak menulis pun kureng le…Tangan tu asyik nak urut belakang aje…

Oklah,disebabkan idea tak ada dan ditambah dengan rasa kurang sihat,apa kata kita tengok klip2 video ajelah.

Video komedi …he,he,he……

Betul gila ke ape orang jepun ni? Ish…ishh…tak kuasa you…layannn..ajele..

Ni betul2 otoman hampeh ,……..Part yang macam Michael Jackson tu yang atk sanggup nak tengok..Tapi tertengok jugak…

Anyway enjoy watching…..da…..

Advertisements

Author: anayusof

A mother to two adorable kids.Working in an engineering consultation firm. Masih baru dalam dunia blogging.Cantik tiada tapi manis ada..he,he,he

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s