Just to make you smile.blog

Because of your smile,you make life more beautiful

Pengantin….oh…pengantin…

Leave a comment

Sanggupkah anda melangsungkan perkahwina anda macam video ni?
Macam2 andaian akan dioerkatakan oleh tetamu2 yang hadir seperti mabuk ke apa?,,dah buang tebiat nak mamposs ke?.sihat ke tak sihat diaorang ni?gilo ke apo? dan macam2 lagilah….
Walau macamana pun sebagai rakyat Malaysia yang ada ugama dan adat resam,aksi dia atas adalah bertentangan dengan adat budaya kita. Pengantin terkinja2 menari aduih….Kita orang melayu ni kalau boleh pengantin tu kena tunduk aje..supan santunlah katakan…he,he,he.

ok jugak …meriah gitu…

Amacam?

Advertisements

Author: anayusof

A mother to two adorable kids.Working in an engineering consultation firm. Masih baru dalam dunia blogging.Cantik tiada tapi manis ada..he,he,he

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s