Just to make you smile.blog

Because of your smile,you make life more beautiful

Kucing oh kucing

Leave a comment

Hai,bila baca artikel dalam kosmo ni teringat saya pada bekas kucing2 saya..Conet,Merah,KITTY,Kabu,Ape kabar semua agaknya ya? Harap sihat di samping keluarga tersayang.

Kucing ni kalau kita latih mungkin boleh menjadi pandai macam manusia kot.!00 persen pandai tu tak le tapi sikit2 tu boleh lah.Macam saya latih kucing2 saya membuang air besar dalam tandas,Alhamdullillah,diaorang ikut.Senang sikit kerja saya..

Kucing merupakan binatang kesayangan Nabi.

Ketika solat seekor kucing tibe di sejadah rasulallah..kucing itu berehat n tido di sejadah rasuallah�waktu baginda solat..ketika itu juga baginda(rasulallah)berdiri ketika solat�tanpa sujud sehingge kucing itu beredar dari sejadah rasulallah..barulah baginda sujud n rukuk dgn sempurna solatnya..kucing adalah binatang kesayangan nabi muhammmad s.w.t�

dgan adanya kucing dirumah jgn la diabaikan atau di dera.ia satu penghinaan bagi seekor kucing.kerana kucing adalah binatang kesayangan rasul Allah.

Bila baca artikel ni,berdosanya saya pada bekas kucing2 saya.


LAUREN bersama kucingnya.



Di LITTLEHAMPTON seekor kucing menekan butang nombor 999 menyebabkan anggota-anggota polis bergegas ke rumah pemiliknya di East Preston, England, lapor sebuah akhbar semalam.

Anggota-anggota polis itu mendapati terdapat pasu pecah dalam rumah tersebut ketika memantaunya dari tingkap menyebabkan mereka bimbang jika perompak memasuki kediaman pemilik kucing berkenaan.

Tanpa membuang masa, anggota polis itu memecahkan pintu tetapi mereka gagal menemui pencuri.

Menurut pemilik kuicng itu, Lauren O’Shea: “Seorang rakan menghubungi saya selepas menyaksikan berlaku sesuatu di flat saya.

“Saya bergegas pulang dan anggota polis memberitahu bahawa mereka menyangka berlaku satu rompakan.”

Menurutnya, dia kemudian memberitahu bahawa kucingnya mungkin menghubungi talian kecemasan kerana haiwan itu suka bermain dengan telefon bimbit.

Author: anayusof

A mother to two adorable kids.Working in an engineering consultation firm. Masih baru dalam dunia blogging.Cantik tiada tapi manis ada..he,he,he

Leave a Reply

