Just to make you smile.blog

Because of your smile,you make life more beautiful

Manchester United….

Leave a comment

Berjumpa lagi hari ini.Aduih…dah 2 hari duduk rumah malasnye nak datang kerja. Anyway selamat bekerja….

Oh ya,semalam saya dah mula belajar menggunakan microwave baru saya tu.Pada awalnya memanglah terasa susahhh….sangat sebab banyak

sangat butang fungsinya.Keliru sih dibuatnya,berpeluhlah jugak….Selepas berhempas pulas mencuba akhirnya masak jugaklah resepi ayam saya tu.

Memang mudah dan cepat..Tapi yang sedihnya penutup mangkuk microwave saya cair mungkin saya tertekan salah butang.hu,hu,hu…..

Nasib baik suami saya tak tau…Yang tau cuma anak saya Syasya….Apalagi ketawa besarlah dia…..Takpe…percubaan pertama….sabar ajelah..

Nak memajukan diri kenalah sabar menghadapi sebarang dugaan dan cercaan..kan begitu….

Misi saya seterusnya ialah percubaan nak buat kek pulak…Minta2 jadilah kek saya tu…..

Doa2kan lah ya..

ball

Manchester united..satu nama gah dalam arena bolasepak antarabangsa..Saya bukanlah peminat MU atau mana2 kelab dari ENGLAND  ni. Kalau

negara tu saya minat jugaklah..

Tak sangkalah Malaysia boleh main dengan begitu bersemangat sekali….sampai berpeluh2 omputih tu,..(.main bola mestilah berpeluh)


su_01.3Keputusan 3-2 kira o.klah.Tapi sya rasa tu cuma taktik diorang aje.Nak ambil hati peminat negara ni yang memenuhi stadium pada malam tu.

Saya rasa malam ni mesti Malaysia terpaksa berhempas pulas menyaingi mereka..kalau salah..mintak maap banyak2.Jgn mare…..

Kalu betul belanja makan…orait…..Tapi bila tengok penonton yang datang kebanyakannya memakai jersi MU.Tak rocklah macam ni.Mana dia semangat

kemalaysiaan depa semua…..Yang kelakarnya,bila MU dapat gol bersorak macam nak pecah stadium,bila Malaysia masukan gol pun bersorak jugak.Adalah

segelintir penyokong yang pakai jersi Malaysia yang macam harimau belang tu…Tabik springg…utk mereka….

719_owen

Advertisements

Author: anayusof

A mother to two adorable kids.Working in an engineering consultation firm. Masih baru dalam dunia blogging.Cantik tiada tapi manis ada..he,he,he

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s