Just to make you smile.blog

Because of your smile,you make life more beautiful

Syasya..Syasya…

Leave a comment

Pagi tadi naik angin saya satu badan.Anak saya Syasya buat ragam tak pergi sekolah.Kalau pergi pun dengan syarat.Ada syarat pulak

tu.Kalau pergi sekolah Agama ,sekolah Kebangsaan tak pergi. Kalau pergi sekolah Kebangsaan,sekolah Agama tak pergi.Kecil2 dah

pandai buat syarat. Adui….Bertuah punya anak…..

Lepas tu siap nak bawa satu kotak barang2 mainan kerumah baby sitter.Kalu kotak kecil tak pe jugak ni hah…kotak besar.(kotak beli kipas meja)

mana tak naik angin saya. Siap kena rotan lagi.Pagi2 lagi dah terdengar loudspeaker.Malu jugaklah kat jiran2 yang nak pergi kerja.Tapi nak buek

camno.Kena tegas sikit…

Last2 dua2 sekolah tak pergi.Dengan mata bengkak,maka berangkatlah kami ke rumah baby sitter mesti banyak soklan cepu mas yang ditanya.

he,he,he….

Bukan nya ape semalam baru guru kelas anak saya tanya,kenapa Syasya selalu tak sekolah? Tup..tup hari ini pun tak sekolah.Oh ya,semalam ada Hari Ambil kad kemajuan sekolah anak saya….Alhamdullillah,keputusan Syasya baik..Begitu juga dengan abangnya.


Author: anayusof

A mother to two adorable kids.Working in an engineering consultation firm. Masih baru dalam dunia blogging.Cantik tiada tapi manis ada..he,he,he

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s