Just to make you smile.blog

Because of your smile,you make life more beautiful

Adios Gonzales Sepanyol!!!!

Leave a comment

Como esta usted? Ha!Bahasa apa ni ya?Inilah Bahasa Sepanyol ( yang kalah semalam) untuk “apa khabar?Best tak?

Sepanyol,apa dah jadi? Kenapa tak percaya? Piala Konfederasi semalam menyaksikan Sepanyol kalah 2-0 di tangan oops..kaki pasukan USA.
Pasukan yang tak pernah kalah boleh tersungkur oleh pasukan yang boleh dikategorikan sebagai pasukan Underdog.USA bab main bols ni buksnnya
terer sangat. Sebelum ni Mesir yang mengalahkan juara dunia Italy pun kalah 3 – 0 dgn pasukan USA. Heran jugak ya? Mandrem apa yang USA pakai ya?
DAh—tahun USA tak pernah masuk akhir.KAli ni berjaya jugk negara Barrack Obama ni masuk Fianal.Malaysia kena belajar ni kalau nak main di peringkat dunia.
Tapi bola tu kan bulat. Sape2 pun boleh menang . Jangan ingat pasukan yang handal aje boleh menang.Kadang2 pasukan kecik2 pun boleh menjadi juara.
Ape2 pun kita tunggu Perlawanan akhir antara Brazil dan USA? Agak2 sape menang ek?
SAya rasalah,USA menang .Bye,bye Brazil…..
Sepanyol,apa dah jadi? Kenapa tak percaya? Piala Konfederasi semalam menyaksikan Sepanyol kalah 2-0 di tangan oops..kaki pasukan USA.
Pasukan yang tak pernah kalah boleh tersungkur oleh pasukan yang boleh dikategorikan sebagai pasukan Underdog.USA bab main bola ni buksnnya
terer sangat. Sebelum ni Mesir yang mengalahkan juara dunia Italy pun kalah 3 – 0 dgn pasukan USA. Heran jugak ya? Mandrem apa yang USA pakai ni?
DAh—tahun USA tak pernah masuk akhir.KAli ni berjaya jugk negara Barrack Obama ni masuk Fianal.Malaysia kena belajar ni kalau nak main di peringkat dunia.
Tapi bola tu kan bulat. Sape2 pun boleh menang . Jangan ingat pasukan yang handal aje boleh menang.Kadang2 pasukan kecik2 pun boleh menjadi juara.
Ape2 pun kita tunggu Perlawanan akhir antara Brazil dan USA? Agak2 sape menang ek?
SAya rasalah,USA menang .Adios GonzalesBrazil..…Sepanyol….Siempre Sonrie….cari sendiri ya makna bahasa Sepanyol ni
art.us.afp.gi
t1home.torres.howard.afp
Advertisements

Author: anayusof

A mother to two adorable kids.Working in an engineering consultation firm. Masih baru dalam dunia blogging.Cantik tiada tapi manis ada..he,he,he

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s