Just to make you smile.blog

Because of your smile,you make life more beautiful

Mama gemuk…aduhai..

Leave a comment

Assallamualikum,

Anda pernah dengar perkataan naik hangin atau berasap satu badan tak lebih2 lagi kalu ia membabitkan tingkah laku anak2 kita atau kekasih kita ke atau suami kita ke atau sape2lah? Semalam satu badan saya masuk angin dengan karenah anak saya Syasya.Mungkin kepenatan ,Syasya mula menunjukkan aksi2 kurang menyenangkan bila saya menyuruhnya menyudahkan kerja sekolah.Buat2 tak dengar bila saya panggil, memanggil saya dengan berbagai2 gelaran.Ada ke patut dia panggil saya mama gemuk. Ishh..ishh…ishh tak patut,tak patut..Satu tamparan buat saya.Gedebush..rasanya..Gemuk sangat ke saya ni?Rasanya tak kot.Tu yang buat saya berangin satu badan…Kalau betullah dakwaan anak saya tu,saya kena lakukan sesuatu.Cakap budak2 kadang2 ada betul nya…Direct to the point..

Saya apalagi mula memarahi anak saya walaupun kesalahan yang dibuatnya cinonit aje.Macam nak balas dendamlah pulak..kesian Syasya..imagesMulalah ambil penyangkut baju,acah2 macam nak rotan Tapi tak rotan pun.Eksyen aje….

Dari kejauhan terdengar suara suami dan ank saya Kamarul terkekeh-kekeh ketawa melihat gelagat saya.

Bertambah berasaplah badan saya…Apa nak buat…Sabau ajelah…..

Author: anayusof

A mother to two adorable kids.Working in an engineering consultation firm. Masih baru dalam dunia blogging.Cantik tiada tapi manis ada..he,he,he

Leave a Reply

