Just to make you smile.blog

Because of your smile,you make life more beautiful

Eee…boringnya…

Leave a comment

Salam semua.Selamat bekerja bagi yang bekerja dan selamat bercuti bagi yang bercuti.

Hampir seminggu saya tak menjenguk ofis saya.Hari ini saya dengan kaki yang berat macam ada batu terikat dekat kaki saya saya pun melangkah ke ofis saya.Boringnya…

Bayangkan seminggu saya duduk dirumah.Tak ada undang2 ofis yang perlu di patuhi. Nak tengok Tv ke,nak tidur ke,nak terlentang ke,nak menangkup ke..tak ada yang marah..Walaupun duduk dirumah kerja banyak malah kadang2 lebih banyak daripada kerja diofis,tapi hati seronok .Seronok tak boleh nak cakap beb….Bestnya duduk dirumah ..Lebih2 lagi bila time lepas makan tengahari,mata ni mulalah terasa berat.Macam ada benda bertenggek atas kelopak mata ni.Kes yang sama semasa kita mendengar orang mengaji ke atau ada kuliah ugama . Dengar pulak lagu2 yang berirama perlahan dari radio.Lagilah mengantuk .

Saya pun tak faham kenapa DJ2 ni suka putarkan lagu yang jiwang2 diwaktu yang boleh dikatakan kritikal kemengantukan mata ni.Cubalah putarkan lagu2 yang ala metalica gitu..Biar terangkat bumbung ofis.Barulah hilang mengantuk.Bila dah terangkat bumbung ofis,apalagi boleh baliklah sementara orang repair..Apalah saya ni..dah melalut nampak.Oklah…rileks sekejap

Author: anayusof

A mother to two adorable kids.Working in an engineering consultation firm. Masih baru dalam dunia blogging.Cantik tiada tapi manis ada..he,he,he

Leave a Reply

