Just to make you smile.blog

Because of your smile,you make life more beautiful

Ya,habibi Mawi

Leave a comment

mawi3Salam ,                                                                                                                           Mawi semasa bekerja di Giant

Pagi ni saya cuti selama 2 hari.Kakak yang menjaga anak saya cuti hari ini dan esok.Cuti lagi saya.Dapatlah saya menghabiskan masa saya dengan anak2 saya.Tambahan pulak cuti sekolah dah bermula.

Sambil mendengar lagu2 nyanyian Mawi dari album Allah Habibi,saya pun mengetuk2 keyboard . Cepat irama lagunya cepat jugaklah tangan saya menaip. Best jugak lagu2 dalam album ni.Lagu Ketuhanan yang banyak memberi kita pengajaran dan nasihat.Antara lagu2nya ialah Allah Habibi,Hijab,Tola’al Badru Alaina,Seru Namanya,Sujud,Wal-Asri,Teman Hakiki dan Seroja.Masa saya menaip ni,Mawi tengah menyanyikan lagu Wal-Asri.Lagu ni berentak perlahan.

Saya memang minat habis dekat Mawi ni.Minat suaranya.Tak heranlah kalau Mawi ni menjadi satu fenomena dulu.Rezeki Mawi. Bila Mawi dah kahwin ni mungkin perjalanan kerjaya seninya agak slow sikit. Biasalah dah kahwin.Tambahan pulak penyanyi yang bujang trang tang tang ramai sekarang ni.Macam cendawan tumbuh. Tapi semuanya tidak dapat menandingi aura Mawi .syabas Mawi. Kakak sentiasa menjadi peminat Mawi No.1.Jangan jelezz……

Sekarang Mawi sedang mengalunkan lagu Seroja.Tapi iramanya slow daripada yang asal,Bestnya.Oklah,saya nak menghayati lagu ni…

mawi1Bergayanya Mawi
mawi2

Author: anayusof

A mother to two adorable kids.Working in an engineering consultation firm. Masih baru dalam dunia blogging.Cantik tiada tapi manis ada..he,he,he

Leave a Reply

