Just to make you smile.blog

Because of your smile,you make life more beautiful

Akibat Kanser

Leave a comment

Semalam sementara menunggu driver oopsss..suami saya menjemput saya,saya singgah di kedai mamak berdekatan ofis saya ni.
Mamak ni saya tabik spring sebab dia tak kisah kalau orang baca majalah ke,suratkabar ke atau apa2 bahan bacaan lepas tu tak beli.Baca free…buat macam rumah sendiri…siap duduk atas lantai lagi you…Tapi saya tak ada lah buat macam tu…Maklumlah ..kalau masih budak2 lagi lainlah cerita..
Eh..panjang pulak mukadimmah..saya pun selak2lah majalah dari luar negara..Masih ingat tak pelakun filem ‘Ghost’dulu..Yang melatop dulu”.Masa ni saya belum kahwin lagi.Tengah cintan cintun lagi…Nama pelakun tu Patrick Sywaze.Dia ni tengah menderita penyakit kanser usus.Dah banyak berubah..kurus kering dan wajahnya dah tak ada rupa patrick yang dulu…
!00% berubah.Lihat wajahnya dulu dan sekarang.

patrickswayzeBAR_450x350
images

Author: anayusof

A mother to two adorable kids.Working in an engineering consultation firm. Masih baru dalam dunia blogging.Cantik tiada tapi manis ada..he,he,he

Leave a Reply

