Just to make you smile.blog

Because of your smile,you make life more beautiful

Ape-ape aje

1 Comment

jlvn728l1

Gambar di ats bukan gambar saya ya…
Alahai..kenapa perut saya sakit sangat ni? Makan apa agaknya semalam ni? Memulas2 perut  siap dengan ada special
sound effect lagi. Takkan makan digerai bersebelahan ofis saya ni.Tu kedai feveret saya.feveret bukan sebab saya suka
masakannya tapi sebab dah tak ada gerai makanan lain.Restoren ada tapi mahal beb….Gerai pakcik ni atau abang ni dari 
dulu masakan nya sama aje…Pi mai,pi mai dok tang tu jugak…Tak ada perubahan.Sebelum keluar makan,dah tau dah jenis2 lauknya
dan kedudukan lauk2 tersebut….pergh…..nak buek macamano…
Sakit perut diofis ni tak selesa dibuatnya. Takut2 kalau terlepas angin pus,pus…Malu nanti beb..Nak duduk lama2 dalam tandas tak
boleh jugak,maklumlah tandas satu aje..Terpaksalah kita menahan siksaan ni…
Kalau di rumah,lebih selamat rasanya.Nak lepaskan angin pus pus ke,atomic bomb ke..selamba ajer..Tau2 ada bau aje.Semerbak pulak 
tu.Maka terjadilah suasana tuduh menuduh.Siabang tuduh si adik,manakala si adik tuduh siabang.Begitulah seterusnya.Yang mengeluarkan
perfume tadi hanya tersenyum simpul,tak ada rasa bersalah langsung,he,he,he…..dan tak nak mengaku juga tu..
Oklah saya nak pi makan ubat nak melegakan perut ni…chow dulu,sayonara…..arios…
Gambar di ats bukan gambar saya ya…
Alahai..kenapa perut saya sakit sangat ni? Makan apa agaknya semalam ni? Memulas2 perut  siap dengan ada special
sound effect lagi. Takkan makan digerai bersebelahan ofis saya ni.Tu kedai feveret saya.feveret bukan sebab saya suka masakannya tapi sebab dah tak ada gerai makanan lain.Restoren ada tapi mahal beb….Gerai pakcik ni atau abang ni dari dulu masakan nya sama aje…Pi mai,pi mai dok tang tu jugak…Tak ada perubahan.Sebelum keluar makan,dah tau dah jenis2 lauknya
dan kedudukan lauk2 tersebut….pergh…..nak buek macamano…
Sakit perut diofis ni tak selesa dibuatnya. Takut2 kalau terlepas angin pus,pus…Malu nanti beb..Nak duduk lama2 dalam tandas tak boleh jugak,maklumlah tandas satu aje..Terpaksalah kita menahan siksaan ni…
Kalau di rumah,lebih selamat rasanya.Nak lepaskan angin pus pus ke,atomic bomb ke..selamba ajer..Tau2 ada bau aje.Semerbak pulak tu.Maka terjadilah suasana tuduh menuduh.Siabang tuduh  si adik,manakala si adik tuduh siabang.Begitulah seterusnya.Yang mengeluarkan perfume tadi hanya tersenyum simpul,tak ada rasa bersalah langsung,he,he,he…..dan tak nak mengaku juga tu..
Oklah saya nak pi makan ubat nak melegakan perut ni…chow dulu,sayonara…..arios…
Advertisements

Author: anayusof

A mother to two adorable kids.Working in an engineering consultation firm. Masih baru dalam dunia blogging.Cantik tiada tapi manis ada..he,he,he

One thought on “Ape-ape aje

  1. Haa…tulah makan xingat dunia.main sapu je.kan dah sakit perot.ape-ape pon jage kesihatan elok2 k.makan ubat tau.lagi satu jangan buang angin depan orang,kalau ade pakcik2 atau makcik2 yang bau or dengar,terus cancel jadi menantu..hehehehe:)PEACE!!!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s