Just to make you smile.blog

Because of your smile,you make life more beautiful

Anugerah ABPBH

Leave a comment

Salam,,,,…..Zzzzz
Monday Blues as usual.. Tak ada Tuesday blues,Wednesday Blues tapi Monday aje yang ada blues.
Oklah….Selamat bekerja…Tak kiralah dipejabat ,dirumah atau dimana saje. 
Semalam anugerah Bintang Popular Berita Hairan 2008 eh…hairan…telah berlangsung di Genting Highland.
Biasalah artis2 bergaya sakan dengan baju -baju yang disponsor. Ada yang anggun dan ada yang pakai baju yang tak cukup kain.Macam artis barat. Kenapa kena pakai baju macam tu ek? ikut trend gamaknya.

Nampaknya malam tadi orang Nogori eden Nabil mengungguli 3 kategori iaitu anugerah pelawak terbaik,anugerah bintang baru lelaki terbaik dan yang paling best Anugerah Bintang Paling Popular.Dapat kertan Nissan you…

Bertuahnya Nabil…Tahniah diucapkan. Bila dah menang banyak anugerah ni..harap tak adalah kontroversi.
Saya pun minat kat Nabil ni sebab lawak dia bersahaja dan tidak buat2.Dan yang utama sekali dia orang Nogori..Bangga beb!!!!

Oh ya, background muzik dia ala2 Hollywood.Kenapa tak buat muzik Ghazal ke,Dikir Barat ke,Dondang Sayang ke..
baru terangkat beb!!..Baru ada semangat kemalaysiaan ….Tak gitu…Wahai Berita Hairan….Bayangkan artis -artis yang berjaya bila nak ambil anugerah tu diiringi lagu Dondang Sayang..Pasti gamat punya…..kah,kah,kah!!!




Advertisements

Author: anayusof

A mother to two adorable kids.Working in an engineering consultation firm. Masih baru dalam dunia blogging.Cantik tiada tapi manis ada..he,he,he

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s