Just to make you smile.blog

Because of your smile,you make life more beautiful

Leave a comment

PM DATO’SERI NAJIB MASIH BELUM MENGUMUMKAN BARISAN KABINET BARUNYA. MASIH DALAM PROSES PENYUSUNAN. KABARNYA BEBERAPA KEMENTERIAN AKAN DIGABUNGKAN.MACAM BANK SEKARANG NI.SOUTHERN BANK,BUMIPUTRA-COMMERCE DIGABUNGKAN DALAM CIMB.
JADI KEMENTERIAN DAH TAK BANYAKLAH. SAMA2LAH KITA NANTIKAN KEJUTAN-KEJUTAN YANG AKAN BERLAKU. 

BILA DAH DEKAT NAK BALIK NI,TERINGAT PULAK PERISTIWA MALANG SEMALAM. TRAUMA BEB…HARAP2 KEJADIAN SEMALAM TAK BERULANG LAGI.

OH.YA..SETIAP KALI SAYA BALIK DARI PEJABAT SAYA AKAN MELALUI  SATU KAWASAN PERUMAHAN ELIT IAITU BUKIT TUNKU DAN CHANGKAT TUNKU. 
ADUHAI!..TERSERGAM MEGAH RUMAH MEREKA. DENGAN PAK GUARD YANG SENTIASA BERKAWAL 24 JAM. BILA LALU DI SITU PASTI SAYA BERANGAN SATU HARI
NANTI SAYA INGIN MEMILIKI RUMAH SEBESAR ITU.AGAK2NYA LAH BILIK TIDUR MEREKA SAMA BESAR DENGAN RUMAH SAYA ..ITU BARU BILIK TIDUR
MEREKA. BELUM LAGI RUANG TAMU,RUANG MAKAN MEREKA. AGAK2NYALH SEBESAR APALAH PULAK YA…REZEKI MEREKA…KITA TUMPANG TENGOK
UDAH LAH YA….TAPI KAWASAN NI TERLALU SUNYI…AMAN DAMAI LAH GAMAKNYA. BUKAN MACAM PERUMAHAN SAYA SENTIASA CERIA …AKTIF DENGAN
BERBAGAI2 AKTIVITI.DARI BUDAK2 BERMAIN HINGGALAH KE AKTIVITI ZIARAH MENZIARAHI.BILA DAH ZIARAH MENZIARAHI,ADALAH ACARA YANG TAK ASING
LAGI. ACARA NI WAJIB ADA. KALAU TAK ADA ACARA NI,SOMETHING WRONG SOMEWHERELAH.FAHAM TAK?KALAU FAHAM BAGUS SANGAT LAH.TAPI KALAU TAK FAHAM TU BUAT2 FAHAM AJELAH..

WALAU BAGAIMANA PUN SYUKUR ALHAMDULILLAH SAYA TELAH MEMILIKI SEBUAH RUMAH WALAUPUN KECIL 


Author: anayusof

A mother to two adorable kids.Working in an engineering consultation firm. Masih baru dalam dunia blogging.Cantik tiada tapi manis ada..he,he,he

Leave a Reply

