Just to make you smile.blog

Because of your smile,you make life more beautiful

Leave a comment

SALAM,

PAS memenangi kerusi Bukit Gantang dengan majoriti 2,789 undi, manakala calon PKR meraih 12,632 undi di DUN Bukit Selambau. BN menang di Batang Ai dengan lebih besar – 1,854 undi.LAGI

DAN HARI INI PM KITA YANG BARU DATO’SERI NAJIB TUN RAZAK (SUDAH TUKAR KE?) AKAN MENGUMUMKAN BARISAN KABINETNYA YANG BARU.
SAMA-SAMALAH KITA TUNGGU DAN LIHAT SAPE YANG AKAN TERKELUAR DAN SAPE2 YANG AKAN JADI MENTERI .KITA TUNGGU….

OH YA! PETANG SEMALAM MERUPAKAN SAAT YANG MALANG BUAT SAYA BEB..MALUNYA SAYA ALLAH SAJA YANG MENGETAHUINYA.
PERNAH JATUH DEPAN PUBLIC TAK? NILAH YANG SAYA ALAMI SEMALAM.APALAH PUNYA KASUT.BARU AJE REPAIR TU. 
SAYA KALAU BERJALAN SIKIT PUNYA KONTROL KEMACHOAN SAYA.(EH..BETUL KE ISTILAH NI) .MACAM MODEL LAH KATAKAN.CUMA FIZIKAL AJE TAK SERUPA MODEL.  KALAU ADA MAT2 YANG SEDANG BERDIRIDI TEPI PEJABAT DIAORANG  LAGILAH SAYA BERJALAN DENGAN BERGAYA.
ENTAH MACAMANA BILA TIBA SATU SPOT TU TAK SEMENA2 SAYA TERGELINCIR.ADUI…BREK KAKI PUN TAK MAKAN. TEBALNYA MUKA SAYA SETEBAL BUKU HARRY POTTER ANAK SAYA..ADALAH SORANG AWEK TU KEBETULAN LALU SEMASA KEJADIAN KEJATUHAN SAYA TU. AWEK TU TANYALAH SAYA SAKIT TAK KAK?SAYA PUN BALASLAH.TAK SAKIT DIK,TERGELINCIR SIKIT AJE.

KALAU LAH DIA TAU BETAPA SAKITNYA PUNGGUNG SAYA..HU,,HU,,HU,,,
LEPAS TU SAYA PUN TENGOKLAH KIRI KANAN KALAU ADA ORANG,ALHAMDULLILLAH TAK ADA PUN..NASIB BAIK…KALAU ADALAH, MUKA 
SAYA NI BUKAN LAGI SETEBAL BUKU HARRY POTTER MALAH SETEBAL TEMBOK BESAR NEGERI CHINA.TEBAL TU……MUAHAHAHA…

MORAL CERITA…KALAU DAH KAHWIN TU TAK PAYAHLAH PERASAN MACAM MODEL……HE,HE,HE…..
Author: anayusof

A mother to two adorable kids.Working in an engineering consultation firm. Masih baru dalam dunia blogging.Cantik tiada tapi manis ada..he,he,he

Leave a Reply

