Just to make you smile.blog

Because of your smile,you make life more beautiful

MIND YOUR OWN LANGUAGE

Leave a comment

HARI AHAD ADALAH HARI SAYA DAN SUAMI MENGAJAR ANAK-ANAK KAMI.

SAYA DITUGASKAN OLEH SUAMI SAYA UNTUK MENGAJAR MATAPELAJARAN
BAHASA INGGERIS. MAKLUMLAH BAHASA INGGERIS SAYA LEBIH BAIK DARI DIA.
INI PADA PANDANGAN SUAMI SAYA.BETUL KE BAHASA INGGERIS SAYA BAGUS?
SAYA RASA TAKLAH BAGUS SANGAT.BILA BERCAKAP TU,KADANG2 GRAMMAR SAYA SALAH JUGA.
PAST TENSE KE,PRESENT TENSE KE,PAST PERFECT TENSE SEMUA SAYA CAMPURADUKKAN.
I SOUND STUPID WHEN I SPEAK IN BAHASA..NI CAKAP SEORANG AKTRES TU TAPI BAGI SAYA
PULAK I SOUND STUPID WHEN I SPEAK IN ENGLISH. BETUL KE NI!!…..HE,…HE…HE.

TAPI SAYA RESPEKLAH SUAMI SAYA NI.DALAM PADA DIA TAK FASIH BERBAHASA INGGERIS,
BILA TENGOK DVD FILEM INGGERIS KE SAYA TENGOK DIA MACAM FAHAM AJE. BUKAN NAK
KUTUK SUAMI SENDIRI TAPI KUTUK JUGAK…HU,,HU,,HU….
KESIAN SUAMI SAYA!!! TULAH MASA SEKOLAH DULU TAK NAK BELAJAR BETUL2.TAPI BAB MENGAJAR
MATEMATIK SAYA SERAHKAN JAWATAN TU PADA SUAMI SAYA. MATEMATIK DIA TERER SIKIT DARIPADA
SAYA. BUKAN TERER SIKIT TAPI TERER BANYAK…TU SEBAB BILA BAB MENGIRA SAYA TAK BOLEH KELENTONG
SUAMI SAYA. MUAHAHAHA…

Author: anayusof

A mother to two adorable kids.Working in an engineering consultation firm. Masih baru dalam dunia blogging.Cantik tiada tapi manis ada..he,he,he

Leave a Reply

