Just to make you smile.blog

Because of your smile,you make life more beautiful

Leave a comment

AHLAN WAHSAHLAN..ASSALLAMUALAIKUM..SALAM SEJAHTERA

DAH HARI JUMAAT HARI INI. CEPATNYA MASA BERLALU.TAPI KADANG-KADANG RASA
MASA TU LAMBAT SANGAT. KENAPA EK?LEBIH2 LAGI KALAU MOOD NAK BEKERJA TU 
X ADA. TENGOK JAM MACAM JAM TU TAK BERGERAK..ALAHAI….!!

HARI INI SYASYA TAK PERGI SEKOLAH UGAMA.PERUT SAKIT. BEBERAPA KALI PERGI TANDAS.
KESIAN DIA. AGAKNYA MINUM YAKULT BANYAK SANGAT. MAKLUMLAH SAYA DAPAT BELI 
DENGAN HARGA MURAH.KALAU ANAK-ANAK NAK MINUM BANYAK PUN TAK KISAH.
DAH TERLANJUR (BUKAN TERLANJUR TU YA) TULIS TENTANG AIR MINUMAN YAKULT NI,SAYA PUN HERAN MACAMANA DIA BOLEH
KIRA BERAPA BANYAK BAKTERIA DALAM MINUMAN TU. ADALAH 30,000,000 ,00BAKTERIA
 LEBIH KURANG MACAM TULAH). ADA BAKTERIA BAIK DAN JAHAT LAGI TU….UHUK…UHUK..
YANG KITA NI PERCAYA HABISLAH. TU SEBAB BELI BANYAK SAMPAI SYASYA SAKIT PERUT.
MAAFKAN MAMA YA SYASYA

HARI INI BILA BUKA BLOG SAYA,ADA SATU RESPONSE DARI KYLIE. THANKS KYLIE FOR YOUR
COMMENT AND SUPPORT. I REALLY APPRECIATE IT. PUNYANYA LAH HAPPY DAN TERUJANYA
SAYA BILA ADA ORANG TENGOK ATAU TERTENGOK BLOG SAYA NI. PEMBAKAR SEMANGAT
ORANG KATA. APALAGI KALAU SEMALAM IDEA TAK ADA ,HARI INI IDEA DATANG MENCURAH2.
ALHAMDULILLAH AND THANKS AGAIN KYLIE. TAPI TENGAH IDEA DATANG MENCURAH2 BAK 
HUJAN SEMALAM MAMAT ENGINEER SORANG NI KACAU PULAK. TERENCAT IDEA SAYA.KALAU BOLEH 
SAYA TAK NAK COLLEAGUE SAYA TAU SAYA DAH ADA BLOG.MALU DAN SATU KALAU NAK TULIS
 PASAL DIA ORANG SENANG SIKIT. KAKI KUTUKLAH KAN. NI TERMASUK KES MENGUMPAT KE?
YA..AMPUN…..





































Author: anayusof

A mother to two adorable kids.Working in an engineering consultation firm. Masih baru dalam dunia blogging.Cantik tiada tapi manis ada..he,he,he

Leave a Reply

